W związku z naborem Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, w ramach Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD – Program Inwestycji Strategicznych
Wójt Gminy Powidz informuje
właścicieli zabytków wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków położonych na obszarze gminy Powidz o możliwości ubiegania się o dotację finansowaną z w/w programu. Szczegółowe warunki Programu określono w komunikacie na stronie:
https://www.bgk.pl/programy-i-fundusze/programy/rzadowy-program-odbudowy-zabytkow/
Zgłoszenia przyjmowane są od dnia 12 stycznia 2023 r. do dnia 23 stycznia 2023 r. do godz. 14.00
Zgłoszenie powinno zawierać następujące elementy:
– Nazwa i adres wnioskodawcy,
– Nazwa inwestycji,
– Opis inwestycji,
– Przewidywany okres realizacji,
– Przewidywany termin zakończenia prac,
– Przewidywana wartość inwestycji (w PLN),
– Deklarowana kwota udziału własnego,
– Kwota wnioskowanych środków.
Zgłoszenia przyjmuje i informacji udziela: Joanna Kaczyńska – starszy inspektor ds. pozyskiwania środków pozabudżetowych, pok. Nr 8 tel. 632776272 wew. 14 w godzinach pracy Urzędu Gminy Powidz.
Informacji w sprawach obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków udziela p. Ryszard Łukowski tel. 63 2776 272 wew. 17 w godzinach pracy Urzędu Gminy Powidz.
Z uwagi na ograniczoną ilość możliwych do złożenia przez Beneficjenta wniosków pierwszeństwo mają zabytki będące obiektami ogólnodostępnymi, a następnie zgłoszenia projektów z najbardziej przygotowaną do realizacji inwestycją.
Przyjmowane są tylko te zgłoszenia, które nie zostały złożone w innych urzędach.
Złożenie wniosku nie daje gwarancji otrzymania dotacji.
UWAGA! Uzyskanie dotacji uwarunkowane jest przyznaniem dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. Wkład własny w inwestycję pokrywa właściciel zabytku!
Wójt Gminy Powidz
Jakub Gwit